The 2003 Approximation
Όταν ο Σέλντον μαθαίνει πως θα αλλάξουν οι συνθήκες διαβίωσής του, αποφασίζει να γυρίσει στο 2003, πριν γνωρίσει τον Λέοναρντ ή την Πέννυ.