The Fermentation Bifurcation
Ο Σέλντον κι η Μπερναντέτ κάνουν παρέα, όταν η υπόλοιπη ομάδα πάει σε δοκιμή κρασιού και πέφτουν στο πρώην αγόρι της Πέννυς, τον Ζακ.