The Big Bear Precipitation
Ο Σέλντον ξερνάει ένα μυστικό του Λέοναρντ στην Πέννυ και την Έιμι. Ο Χάουαρντ κι η Μπερναντέτ θέτουν όρια όταν ο Ρατζ τούς ψωνίζει για το μωρό.