The Valentino Submergence
Ο Σέλντον κι η Έιμι διοργανώνουν ειδική, λάιβ εκπομπή του Fun with Flags, ενώ ο Ρατζ διχάζεται ανάμεσα στην Έμιλη και τη νέα κοπέλα που γνώρισε.