The Matrimonial Momentum
Αφού πήγαν στο Βέγκας για να παντρευτούν, η Πέννυ δυσκολεύεται να χωνέψει πως ο Λέοναρντ φίλησε άλλο κορίτσι στη Βόρεια Θάλασσα.