The Tenant Disassociation
Ο Λέοναρντ κοντράρεται με τον Σέλντον για την προεδρία του Συλλόγου Ενοικιαστών. Η Μπερναντέτ ψάχνει τον ιδιοκτήτη του ντρόουν που έπεσε στην αυλή.