The Solo Oscillation
Ενώ η Πέννυ βοηθά τον Σέλντον να σκεφτεί την επόμενη επιστημονική κίνησή του, ο Μπερτ αντικαθιστά τον Χάουαρντ στην μπάντα του, "Βήματα στο Φεγγάρι".