The Confidence Erosion
Ο Σέλντον κι η Έιμι αναπτύσσουν σύστημα εξάλειψης του άγχους για τον γάμο τους. Ο Ρατζ "χωρίζει" με τον Χάουαρντ, που ρίχνει την αυτοπεποίθησή του.