The Neonatal Nomenclature
Όταν η Μπερναντέτ δεν μπορεί να γεννήσει, τρέχουν όλοι να βοηθήσουν. Ο Χάουαρντ μαθαίνει πως η Μπερναντέτ έχει ήδη διαλέξει όνομα για τον γιο τους.