Είθε να έχεις δύναμη
Ο Ματ σοκάρει την Τζάσμιν. Η Ντάρσι συναντά τα πεθερικά. Κάρα και Γκιγιέρμο σχεδιάζουν το επόμενο βήμα, η Τζούλια τσακώνεται με την Μπέτι και τον Ρον.