Ο Έιντναν λέει ψέματα στην Τάιγκερλιλι, η Κάρα αποκαλύπτει τι νιώθει για τον Γκιγέρμο, ο Αντρέι επιφυλάσσει εκπλήξεις για την Ελίζαμπεθ στη Μολδαβία.