Κανείς δεν βάζει το Μωρό στη Γωνία
Η Kara και ο Guillermo παίρνουν την τελική απόφαση για τη σχέση τους, ενώ η Jasmine αποκαλύπτει στον Gino μια μεγάλη επερχόμενη αλλαγή στη ζωή της.