Δεν μου καίγεται καρφί
Η Τζάσμιν κοντράρεται με τη φίλη τού Τζίνο Νάταλι, ο Άλεξ αποκαλύπτει στην ομάδα το μυστικό του Αντρέι, ο Έιντναν φρικάρει με τα χάπια πλακούντα.