Εις το επανιδείν, μωρό μου
Ο Γκεόργκι βλέπει τους δικούς του στη Βουλγαρία. Ματ και Τζίνο τσακώνονται. Η Ελίζαμπεθ μαθαίνει μυστικό του Αντρέι, η Τζούλια βλέπει τους γονείς της.