Χιούστον, έχουμε πρόβλημα
Τάιγκερλιλι και Έιντναν κάνουν μια νέα αρχή στην Αμερική. Η Κάρα αποκαλύπτει πώς κατέρρευσε ο γάμος της. Ελίζαμπεθ και Αντρέι νιώθουν μπερδεμένοι.