This Is a Brag House
Alison telah mereka banyak rumah seperti dua flat Chicago klasik pasangan ini, tetapi dia tidak selalu berurusan dengan pelanggan yang degil. Hasil akhirnya adalah rumah megah yang "berbaloi setiap perbualan," memaparkan rekaan tersuai di seluruh binaan.