Glamour Without the Glitz
Alison diupah mengubahsuai rumah keluarga tunggal mewah ketika kliennya tinggal di ruang bawah tanah. Kini tekanan terasa untuk buat reka bentuk mewah dengan tumpuan kepada pencahayaan dan perapian khas, dan bawa mereka ke tingkat atas secepat yang boleh.