Tell Me What You're Thinking
Pasangan ini harapkan Alison untuk ubah suai emper Pusat Bandar Chicago mereka. Alison mendapati ini bukan projek yang mudah, kerana klien ini punyai cita rasa mewah, peruntukan ketat dan kesukaran untuk melepaskan kawalan atas reka bentuk.