First Home, Forever Home
Pereka dalaman Alison Victoria beli dan pulihkan rumah bersejarah di Chicago. Tidak kira apa cabaran yang ada di bawah cat dan plaster selama beberapa dekad, dia berusaha untuk menyelamatkan ciri-ciri unik sambil mengemas kini ruang dengan gaya mewahnya.