Little Cabin in the City
Alison mengambil alih apabila dia melihat pelan lantai pasangan yang terpisah-pisah dan teruk. Dia mahu tunaikan impian mereka untuk rumah Itali kedesaan di bandar, mewujudkan salah satu dapur kegemarannya, gerbang melengkung dan karya kaca berwarna.