Mike menyelinap Caterham Seven ke bengkel untuk mengejutkan Elvis. Apabila Elvis melihatnya, dia amat teruja dengan prospek menghasilkan Seven yang sesuai untuk permotoran moden. Namun saiz kerja pemulihan lebih besar daripada yang dijangkakan.