Mike temui Peugeot 405 berusia 33 tahun yang jarang ditemui di Portugal. Mencari alat ganti untuk kereta berusia tiga dekad bukan mudah. Patutkah Mike dan Elvis mengubah suai enjin ini di Portugal? Adakah mereka masih boleh menghasilkan keuntungan?