Ford Fiesta Mk1
Untuk meraikan ulang tahun ke-20 Wheeler Dealers, Mike dan Elvis menandakan satu lagi pencapaian permotoran: akhir pengeluaran untuk Ford Fiesta. Mereka lakukan pemulihan sebuah Mark 1, tetapi mereka segera bimbang ia mungkin terlalu sukar.