Sudah 10 tahun berlalu sejak Saab kali terakhir membuat kereta. Mike menemui model 900 bumbung lembut yang murah, tapi kereta ini tidak berjalan dengan lancar, klacnya tidak bagus, turbonya lambat dan sterengnya tidak jitu. Bolehkah mereka memulihkannya?