Alfa Romeo GTV
Mike menemui Alfa Romeo GTV dengan beberapa kerosakan, tetapi dia yakin Elvis boleh membaikinya. Dia rancang untuk pergi ke Itali untuk mencipta semula Piala GTV, perlumbaan pemilik amatur. Bolehkah mereka sediakan GTV itu untuk kembara jalan raya Itali?