Premium Rush: Inside Air Cargo Singapore
Lapangan Terbang Changi Singapura terkenal di dunia dengan terminal penumpangnya, tetapi berapa ramai yang tahu ia juga salah satu hab kargo udara tersibuk di dunia kerana memproses lebih 1.5 juta tan barangan?