Let's Get Out of Here!
Para peserta memasuki peringkat cabaran terakhir. Mereka semua sangat lemah dan kecuaian yang mudah boleh bawa padah. Dalam cuaca yang tak menentu, mereka yang tinggal akan buat perjalanan akhir ke titik pengekstrakan.