New Horizons
Selepas seminggu berdepan alam semula jadi, pasangan-pasangan telah menyedari betapa sengitnya pengalaman ini. Keinginan untuk menampung keperluan asas dan kekurangan sumber di kawasan itu menjadi ancaman.