Survive Companion
Kekerasan iklim, dahaga, kelaparan dan keletihan menjejaskan hubungan antara kebanyakan pakar ikhtiar hidup. Emosi semua orang menjadi sukar untuk diuruskan. Pembelotan bermula dalam beberapa pasangan.