A Stormy Start
10 pakar ikhtiar hidup dari Mexico, Colombia dan Argentina dibahagikan kepada lima pasangan dan ditinggalkan tanpa pakaian di savana Colombia yang sukar. Mereka mesti bertahan 21 hari seterusnya dengan dugaan alam.