Non-Stop Rain
Lima pasangan itu menyedari cabaran itu lebih sukar daripada yang mereka jangkakan. Objektif utama anda: mendapatkan air minuman dan makanan dan membina teduhan, akan dihalang oleh musuh yang tidak dijangka.