Unity Does NOT Make Strength!
Mereka yang terselamat memasuki bahagian cabaran terakhir dan berdepan masalah dan konflik baru. Dua peserta mesti menunjukkan kemampuan mereka dengan bertahan sendirian dalam cabaran.