The Sinner and The Saint
Apabila bandar Mooresburg, TN yang tenang, menerima berita guru tercinta Margaret Jack Sliger dibunuh di ladangnya, detektif di Hawkins County dikerah mencari pelaku untuk membawa keadilan kepada masyarakat mereka.