The Dangers of Success
Apabila keluarga tersohor Maryland terjaga dengan bunyi bising pada waktu malam, mimpi ngeri terburuk mereka terjadi apabila anak mereka Terri Ann McCoy maut. Penyiasat menyiasat petunjuk dan mengetahui pelaku adalah lebih dekat daripada sangkaan.