Tragedy Comes in Pairs
Pisang berbuah dua kali di pekan padang pasir Socorro, New Mexico, apabila Crystal Houston ditemui dibunuh hanya 14 bulan selepas kakaknya, Stephanie, terbunuh dalam kemalangan yang mencurigakan.