The Last Face She Saw
Apabila restoran piza tersohor di Claypool Hill, VA, menjadi tempat kepada dua pembunuhan, semua orang terpegun. Dengan petunjuk mendedahkan ia lebih daripada sekadar rompakan, penguatkuasa undang-undang tahu mereka perlu bergerak pantas.