End of Watch
Pekan Cleveland, OK, alami kesedihan luar biasa apabila sherif yang dihormati ditembak mati secara misteri pada waktu malam. Ketika masyarakat bergelut dengan keselamatan, penguatkuasa undang-undang bertekad untuk mencari keadilan.