Trailing the Devil
Mimpi ngeri bermula di perkampungan Armada, Michigan, apabila April Millsa, 14 tahun ditemui dibunuh di laluan basikal paling popular. Bukti yang sangat sedikit menyebabkan penyiasat kehilangan petunjuk untuk membawa raksasa ini ke muka pengadilan.