The Wall
Apabila Carlos memilih salah seorang kawannya untuk berkongsi mainan, Power Rockers terbahagi kepada dua kumpulan. Penyelesaiannya? Bina sebuah tembok gergasi yang membahagikan bilik main kepada dua kawasan.