Treehouse Rock
Dolores membina rumah pokok untuk Power Rockers jauh dari alat muzik mereka supaya dia dapat berehat dan bertafakur. Tetapi Power Rockers hasilkan alat muzik mereka sendiri dan merosakkan ketenangan Dolores.