Earworm
Dolores perlu menjalani ujian kimia, tetapi salah satu lagu Power Rockers melekat dalam kepalanya dan dia tidak dapat fokus. Bersama, mereka perlu lakukan benda mustahil dan gabungkan muzik dan kimia.