The Mole
Bayi Detektif diperkenalkan kepada Power Rockers sebagai kawan baru. Tetapi Myo menjadi curiga sebab Dolores berjaya meramal setiap pergerakan mereka dan mematahkan segala rancangan mereka untuk dapatkan kembali alat-alat muzik.