Baby Dolores
Satu aplikasi telefon tidak sengaja mengubah Dolores menjadi bayi. Power Rockers perlu berdepan dengan kawan baru yang penuh tenaga dan pada masa yang sama perlu cari jalan untuk kembalikan Dolores kepada normal sebelum ibu bapa mereka tiba.