Searching for a New Home in Nassau
Pasangan Texas mahu dua anak perempuan mereka alami kehidupan di negara lain dan mencari rumah di Nassau, Bahamas. Mereka suka hartanah di Nassau, tetapi walaupun dengan peruntukan besar, mereka mungkin perlu mengurangkan senarai keinginan mereka.