Dream Destination in Dominican Republic
Kini setelah anak-anak mereka bersekolah, pasangan ini bersedia mencari hartanah sempurna di Cabarete, Republik Dominika. Si suami telah lama mahukan rumah besar di komuniti tepi laut, tetapi si isteri lebih suka tempat yang lebih kecil dan mampu milik.