Sebuah keluarga bersedia meninggalkan pantai California untuk Sungai Colorado di Parker, Arizona. Mereka suka bot, jet ski dan mahu banyak ruang untuk mainan mereka, tetapi dengan pasaran kompetitif, mereka mungkin perlu melihat di luar peruntukan mereka.