Selepas bertahun-tahun tinggal di Las Vegas, pasangan ini ingin pulang ke Slidell, Louisiana. Mereka mencari tempat di pinggir air, dan si isteri mahu rumah sedia didiami, tetapi suami lebih pentingkan akses memancing dan aktiviti kehidupan tasik.