Satu pasangan cari rumah tepi laut dengan ruang yang cukup untuk tiga anak remaja mereka di Florida. Mereka cari tempat dekat dengan keluarga suami, dan isteri mahu pemandangan hebat dan akses tepi laut, tapi suami lebih pentingkan bahagian dalam rumah.