Finding a Fire Island Retreat
Warga Bandar Raya New York bersedia membeli rumah di Fire Island, New York yang mesra LGBTQ+. Dia membawa kawan baiknya bersama dalam pencarian yang lebih suka kawasan pinggir lautan pulau itu, tetapi dia tertarik ke tepi teluk yang lebih tenang.