Haulin' the Mail
Sebaik sahaja adik-beradik itu memasang beberapa tayar besar, tambahkan enjin Cobra di bawah hud, pasang pintu depang, dan rak luncur air, sebuah Jeep tahun '76 berubah daripada kereta khidmat awam yang telah lama bersara ke kereta penjelajah pantai.